Reklamationsret

Købelovens mangelsregler gælder for varekøb. Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Det er selvfølgeligt et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. For varer med begrænset levetid er din reklamationsret dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare.

Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og vi tilbyder dig en gratis returlabel, til pakker der kan sendes med normal post, som du finder under DPD-returlabel.

Varen sendes til:
Sporthaus Redler GmbH
Otto-Hahn-Strasse 2
24537 Neumünster (Germany)

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet og en kopi af ordrebekræftelsen eller fakturaen.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.